Pompeinus Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 J'ai un problème c'est je ne peux plus changer de nom de joueur et de mot de passe ... Est-ce qu'il y a une solution? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan` Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 @Pompeinus Bonjour et bienvenue sur le forum @user1 This user wants to change his username and or password. Can you help him? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompeinus Posted November 28, 2019 Author Report Share Posted November 28, 2019 Les deux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompeinus Posted November 28, 2019 Author Report Share Posted November 28, 2019 quand il accepte et je me connecte il ne veut pas mon mot de passe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompeinus Posted November 28, 2019 Author Report Share Posted November 28, 2019 i need help because i don't arrive to connect and my password is good but connect he don't good... please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan` Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 2 minutes ago, Pompeinus said: i need help because i don't arrive to connect and my password is good but connect he don't good... please Ca va prendre un peu de temps, sorry. Il n'y a que user1 qui peut t'aider :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts